سكوتي به رنگ چشماي تو

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت13:09---22 بهمن 1391
دنیا دو روزه ، هر دو روزشم تولدته !!!
روز اول میاى این دنیا ، روز دوم میرى اون دنیا …
تازه تو طول روز عاشق هم میشى !
روز اول عاشق بنده خدا ، روز دوم عاشق خود خدا …


صبا
ساعت19:10---21 بهمن 1391
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری عالی بود
تو هم بیا هم به وب من سر بزن هم بیا تو این تالار عضو شو به جمع دوستانه ما بپیوند
بیا پشیمون نمیشی
منتظرم زود بیا
اینم ادرس تالار http://www.talar.bazarekhandeh.ir/
بازار خنده


بهار
ساعت20:18---6 آذر 1391
با افتخار لینک شدی . بهم سر بزن خوشحال میشم از بازدید کننده های همیشگیم باشی
راستی وبت خیلی نازه


Mehrdad
ساعت10:27---14 آبان 1391
سلام وبلاگ خوبي داري به منم سر بزن خوشحال ميشم

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت9:19---11 آبان 1391
روآسمون نوشتم روبال هرفرشته تومال هرکی باشی دنیاواسش بهشته..

گرگنما
ساعت10:36---29 مهر 1391
چرا اپ نمی کنی

zanyar
ساعت18:38---3 مهر 1391
سلام دوست عزیز وبت خیلی خوشکله خوشحال میشم به منم سر بزنی راستی اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن که بلینکمت


ریحانه
ساعت0:19---3 مهر 1391
سلام.شرکت گوگل طی سخنان مدیرش مارتین جوزنبولت اعلام کرد که انتشار فیلم توهین آمیز به رسول الله را در یوتیوب متوقف نمیکند زیرا این را آزادی اندیشه مینامد. به همین دلیل علمای مسلمان استفاده از جستجو گر گوگل و سایت یوتیوب را در تمامی کشورهای مسلمان به مدت 2 روز برای فهماندن اعتراض مسلمانان و اینکه یک میلیارد و نیم مسلمان نمیتوانند توهین به پیامبر بزرگوارشان را بپذیرند منع کردند و روز 2شنبه و 3شنبه یعنی 3 و 4 مهرماه ,روز عدم استفاده از 2سایت یادشده است و انتظار میرود سهم شرکت گوگل افت کرده و خساراتش به 200میلیون دلار برسد...لطفا پخش کنید تا بزرگترین حرکت در دفاع از رسول الله را انجام دهیم

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت18:15---2 مهر 1391
سلام.با یه خبر خیلی خوب آپم...نظر یادت نره دوستم

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت3:48---29 شهريور 1391
سلام.دوست خوبم یه یادآوری خیلی مهم تو وبم گذاشتم خواهش می کنم زودتر بیا و بخونش .اگه نیای خیلی خیلی دلخور میشم..لطفا تو نظرات بهم بگو که خوندیش و عمل کردی یا نه؟؟؟؟؟؟ برام خیلی مهمه...مر30...منتظرتم[گل]

reza
ساعت17:24---28 شهريور 1391
هرچیروكه بیشترازهمه میخوای3بارتكراركن،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیكردم واقعاقبول میشه اگرپاك كنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیكنه ساعتتونگاه كن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته كه خوشحال میشی
من ايناروقبول ندارم ................


بهار جوووووون
ساعت22:16---26 شهريور 1391
ممنون اومدی و به سوالم ج دادی
منم کاملا با نظرت موافقم
بوووووووووووووووووووووووس

بازم به من بسر


جامانده...
ساعت20:56---25 شهريور 1391
جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع) اصفهان برگزار میکند

جشنواره غذا به نفع خانواده های تحت پوشش

بیست و هشتم لغایت 31 شهریور ماه نود و یک

اصفهان - میدان قدس- روبروی ترمینال باغ قوشخانه - خانه جوان

اطلاعات بیشتر
09133004723


http://imamali-esf.blogfa.com/‪

http://mahallehasse.blogfa.com/


Mr.Saeed
ساعت15:38---20 شهريور 1391
دلگير نشو از آدما
نيش زدن طبيعتشونه
سالهاست که به هواي باراني ميگویند:
خــــــراب


Behnam
ساعت15:36---17 شهريور 1391
سلام
وبلاگ زیبایی داری.خوشحال میشم تو هم منو لینک کنی
بازم بهم سر بزن


mobina
ساعت20:29---16 شهريور 1391
man linket kardam
Tanks


LoVe
ساعت16:51---8 شهريور 1391
ســــلـام آبجی نجمه ممنون بهم سرزدی...پاسخ:سلام خواهش مي كنم كاري كردم ممنووووووووون

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت11:56---6 شهريور 1391
سلام .دوست خوب وعزیزم پست جدید وبم رو به حرفای بازدید کنندگان وب طایفه ی ماه عسلی ها با آقای علیخانی اختصاص دادم...خوشحال میشم اگه تشریف بیارین و حرفاتون رو مستقیم خطاب به خود آقای علیخانی بزنین .امیدوارم ایشون جوابتون رو هم بدن...نظرات قشنگتون تو وب همون پست ثبت میشه...فقط خواااااااااااااااااااااااااااا ااهش می کنم خیلی زود بیاین و نظراتتون رو بذارین چون کسایی که اول نظر میدن برای ثبت تو پست در اولویت قرار دارن...بدوووووووووووووووووووووو
سلام عزيزم ممنون كه بهم سر ميزني ولي من زياد اهل تلويزيون نيستم و ماه عسل نگاه نمي كنم فدات


معصومه
ساعت10:42---5 شهريور 1391
خیلی جملات وعکس های قشنگی گذاشتی ممنون که خبرم کردی بازهم به من سر بزن منتظرتم

شــيــــ احسان ـطون
ساعت21:35---4 شهريور 1391
بيستTanQ

هیوا
ساعت10:49---3 شهريور 1391
وبلاگ زیبای داری اگه دوست داشتی منم اد کن تا تبادل لینک کنیم با تشکر هیوا

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت15:53---2 شهريور 1391
سلام.دوست خوب ماه عسلیم پست جدید من یه عهدنامه ی ماه عسلی هستش که منتظره شما دوست گلم اگه قبول داشتیش با نظرت تاییدش کنی و پاش یه امضای خوشگل بزنی.فقط خواااااااااااااااااهش میکنم بدوووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو و بدوووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو بیا....قربانت ریحانه

ساناز
ساعت21:45---31 مرداد 1391
خدایا...


در لیست آدمهایت اشتباهی شده است!


اسم من که ایوب نیست


LoVe
ساعت18:22---31 مرداد 1391
ســــلـام آبجی خوبم...
وبت مثل خودت عـــــــالـــیـه فدات
بازم بهم سربزن


علی
ساعت19:13---30 مرداد 1391
سلام.
خیلی وبسایت جالب داری
بهم سر بزن وممنون میشم بروی+1 کلیلک کنی
http://persis.loxblog.com/


ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت13:14---30 مرداد 1391
سلام.دوست گلم پس چرا نیومدی نظرت رو در مورد پستای عید فطرم
بگی[گریه][ناراحت]من الان اینطوری شدم[ناخوش]آخه کلی تدارک دیده
بودم..............بدووووووووووووووو ووووو بیا دیگه منتظرم[قلب]


ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت22:57---29 مرداد 1391
سلام.گلم ممنون از حضور قشنگت .منم با افتخار لینکت می کنم

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت9:43---29 مرداد 1391
دعوتنامه :سلام.دوست عزیزم عید سعید فطر رو بهت تبریک میگم.یه مهمونی خودمونی تو وبم برگزار کردم که میخوام حتما حتما توش شرکت کنی چرا که همه ی لطفش به حضور شماست (درضمن مدیونی اگه نظر یادت بره )گلم مهمونی زیاد تجملی نیست به صرف چای و شیرینی هستش .البته عیدیت هم حاضره ...علاوه بر عیدی یه سورپرایز دیگه هم دارم که امیدوارم خوشحالت کنه...حتما حتما قدم رو چشم من بذار.بی صبرانه منتظرتم

م ی ن ا
ساعت0:18---19 مرداد 1391
عزیز شما هم وب قشنگی دارین مطالب بروز از سریال های ز یبای کره [017:] با ما باشید

آبی
ساعت3:34---17 مرداد 1391
سلام مرسی که به من سر زدی
بازم بیا
من لینکت کردم
لطفا به این وبم سر بزن و نظر تو بگو

www.ali-71.lxb.ir


off boy
ساعت21:28---16 مرداد 1391
سلام به نجمه عزیز وبت خوبه ولی به مردا توهین نکن دیگه
من لینکت کردم منتظرتم


ساناز
ساعت17:43---16 مرداد 1391
هر آهنگی که گوش میدهم ،



به هر زبانی که باشد ، بغضم را میشکند . . .



نمی دانم . . .



بغضم به چند زبان زنده دنیا مسلط است



وبلاگت خیلی زیباست گلم..مرسی که بهم سر زدی چشم حتما با احترام لینکت میکنم...

پاسخ:ممنونم عزيزم منم لينكت كردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ساعت 13:25 توسط نجمه